14 Μαρ 2011

Print this post

12 Θέλω.

Από ψηλά είσαι όμορφη όσο ποτέ.

Τα σπάει λέμε. Δεν υπάρχει.


12 Σχόλια::

offshade είπε...

Θα είμαι εκεί, φίλε. Μόνο που είμαι στη δουλειά και δεν μπορώ να σου φτιάξω μπανεράκι στο blog μου. Θα το ανακοινώσω όμως στο shoutbox. Τα λέμε στις 8!

Ανώνυμος είπε...

Ego pali na po kai edo Sigxaritiria :) Well done, kai congratulations :D =)

Eides poy sou lega thetiki skepsi thelei???

Lonely

p.s. an ertho to bradi thelo MAZO... anti gia kerasma katalabaineis ;)

Gaurakos είπε...

Καλημέρα σας. :)))

Να περάστε φίολτατε off και κάτι θα κάνουμε να περάσουμε όλοι καλά.

Lonely

Και Μαζώ και ό,τι αγαπάς θα ακούσεις. Εργαζόμενα παιδιά πλέον...είματε πάιζουμε τα πάντα. Σου έχω πει πόσο καλή είσαι, όταν ρίχνεις αυτό το πλατύ χαμόγελο;
...................

Εργαζόμενα παιδιά λέω λέω. Τέλος όβερ!

Smaraocean είπε...

Θέλω κι εγώ!!!!!!!!
Θέλω...
Θέλω...
Θέλω!!!!
ΘΕΛΩ!!!
Θ Ε Λ Ω ! ! !

Κι εκτός απροόπτου θα το φωνάξουμε μαζί το βράδυ!

TwistedTool είπε...

Εργαζόμενα παιδιά βλέπω!

Τα συγχαρητήρια μου! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!

Θα περάσω να σας κάνω παρέα όσο και όταν μπορέσω :)

Dreameraki είπε...

Μακρυά απ'τα ακούσματά μου,αλλά αφού το έβαλες εσύ,θα το υποστώ ολόκληρο!!

Δώσε γαυράκο δώσεεεεεε

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ήταν όμορφα...
Άντε και στο επόμενο με εκατοντάδες ακροατές,να μπουκώσει το μσν...
Καλορίζικος στη δουλειά...

zoyzoy είπε...

Και ποιος δεν θέλει!
Και σταματημό δεν έχουμε όλο θέλουμε:))

Επιασες δουλειά μπράβο Γαυράκο όλο επιτυχίες να'χεις:))

Τα θαλασσινά μου!

Ανώνυμος είπε...

bravo ki apo mena gaurako.panta epityxies.elenh.

Manouli είπε...

Αγαπημένε μου γαυράκο καλορίζικος! Άντε επιτέλους!
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου την πολλή!!

PiciFriki είπε...

καλό.καλησπέρα

dsquared είπε...

Ααααα πολυ ανεβαστικο ασμα
οτι πρεπει για γηπεδο ή για ...

din

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια είναι για να πείτε και εσείς την άποψη σας. Δεν υπάρχει moderation. Δημοσιεύονται αμέσως και ενημερώνομαι αμέσως για αυτά. Επιτρέπονται από όλους σας, ακόμα και από "Ανώνυμους" δεκτή κάθε παρατήρηση η οποία έχει σκοπό να βοηθήσει το Blog. Spam Δεν επιτρέπονται. Σχόλια προσβλητικά, για το Blog και τους αναγνώστες του, η που προκαλούν καβγάδες στο χώρο σχολιασμού, μεταξύ ενός επισκέπτη με άλλον,δεν επιτρέπονται.Θα παρακαλούσα επίσης, τα σχόλια σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση. Αν δεν έχετε να συμπληρώσετε κάτι, καλύτερα μην πείτε τίποτα που δεν έχει σχέση με την ανάρτηση.